כמה היתה שווה פרשת דודו טופז לתקשורת הכתובה בחודש הראשון? -הראשון בסיקור
40,000,000 ש"ח ועוד ידם נטויה....
יפעת -מחקרי מדיה: "בשבוע קבלה פרשת דודו טופז חשיפה בשווי 6.4 מיליון ש"ח."
מאז השבוע הראשון, החשיפה הממוצעת היתה בשווי 3 מיליון ש"ח בשבוע. עד תחילת אוגוסט שווי החשיפה הממוצעת בתקשורת הכתובה כ-40 מיליון ש"ח.
עד תחילת אוגוסט החשיפה הממוצעת בעיתונות הכתובה כ-40 מיליון ש"ח!
ומה עם המדיה האלקטרונית? ערוצי החדשות?
הסרט של דורון צברי בVOD
עד 30 ביוני זכה הסרט לכמעט 18 אלף הורדות ב-VOD של HOT - שם שילם עליו כל צופה 8.50 שקלים - ולכמעט אלף צפיות ב-yes, שם גבו תמורת התענוג 9.90 שקלים.
לאחר הפרשת חצי מהסכום לפלטפורמה הרב-ערוצית, וניכוי מע"מ, נותר בידי היוצרים סכום נאה של כמה עשרות אלפי שקלים. לא רע בשביל סרט שעד לא מזמן מצבו היה קשה יותר ממצב הקריירה של טופז.
דודו כותב מכתבים, קורע אותם לגזרים ומשליך אותם לפח האשפה בתא המעצר. המכתבים משום מה מגיעים לחדשות ערוץ 10 ושם - מפרסמים אותם כאילו דודו אכן שלח אותם. דן מרגלית מגיב אודותיהם בזעם והמשפט חורץ דינו באולפן ערוץ 10.
מריבות על חומרים בלעדיים בין העיתונים הגדולים . מעריב זוכה בבלעדיות על ראיון עם מיקי גולדנברג אחיו של דודו טופז - ידיעות אחרונות נלחם מנגד ומצליח לאחר חודש וחצי לצאת בכתבה בלעדית משלו. התוצאה בסופו של דבר עגומה - טופז נענש
מדינות מערביות רבות, גילו לא מכבר כי יש לקשר את העונש לא רק למהות העבירה אלא למהות הנאשם. אם דודו ימצא את חייו מאחרי סורג ובריח, לא תצא מכך כל תועלת נהפוך הוא. יש להשתמש בכישוריו של דודו כאישיות חברתית, פרודוקטיבית, על מנת להפיק תועלת לחברה ולמדינה. עבודות שירות בדימונה, נתיבות, מצפה רמון או רהט, גיבוש אסטרטגיות חברתיות בעזרתו כבעל ניסיון וממון, יאפשרו את ניצול הפוטנציאל של דודו לתועלת הקהילה והחברה.